1 Commentaires :

My partner and I absolutely love your blog and find a lot of your
post's to be just what I'm looking for. can you offer guest
writers to write content for yourself? I wouldn't mind producing a post or elaborating on some of the subjects you write regarding here. Again, awesome website!

My blog: vues youtube

By Anonymous Anonyme, at 3:34 a.m.  

Enregistrer un commentaire


Persepolis


E-mail this post



Se souvenir de moi (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Oui, je sais....c'est pas mal tranquille sur ce blog. En fait je me demande toujours la pertinance de le rester ouvert...à suivre!

En attendant, je vous laisse ce petit "preview" d'un film tiré d'une bande dessinée que j'ai lu avec beaucoup d'intérêts. Il s'agit de Persepolis, de Marjane Satrapi. Je vous en dit pas plus, regarder plutôt!


Persepolis - Teaser 1

Ajouter à mon profil. | Plus de vidéos


1 Réponse(s) à “Persepolis”

  1. Anonymous Anonyme 

    My partner and I absolutely love your blog and find a lot of your
    post's to be just what I'm looking for. can you offer guest
    writers to write content for yourself? I wouldn't mind producing a post or elaborating on some of the subjects you write regarding here. Again, awesome website!

    My blog: vues youtube

Laisser une réponse

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Qui sommes-nous?

Pour vous abonner à notre podcast